Поради независещи от Организатора причини, концертът на Елза Драйзиг, който трябваше да се проведе на 12 април 2024 г. в зала „България“, София, се отменя. Закупените билети ще бъдат валидни за рецитала на мецосопраното Клементин Марген, „Париж и нощта“, който ще се проведе на 31.05.2024 г. от 19:30 ч. в зала „България“, София. Това се отнася и за закупените комбинирани билети за концерта на Фатма Саид и Елза Драйзиг.
„Ако не желаете билетите Ви да бъдат презаверени за предложения нов рецитал, можете да ги върнете от мястото, от което сте ги закупили“, съобщават от SY11 Events. Сопраното Елза Драйзиг трябваше да дебютира на българска сцена в цикъла „Съкровени гласове“, организиран от Соня Йончева и продуцентския й екип. В концерта щяха да вземат участие акомпаняторът на песни и камерен музикант Джонатан Уеър и Никола Николов - водач на втори цигулки във Филхармоничния оркестър на Париж.
„Човек често си поставя граници, преди те да са се появили“, казва Елза Драйзиг. Това със сигурност не се отнася за певицата с френско-датски произход, която бързо се утвърждава като едно от най-завладяващите лирични сопрани днес. Като ексклузивен изпълнител с лейбъла Erato, през януари 2022 Елза издава третия си албум Mozart x 3, включващ арии от трите опери на Моцарт в сътрудничество с либретиста Да Понте и трите му opere serie. Композиторът заема централно място в нейната кариера. На сцената на Парижката национална опера тя се изявява като Памина (Вълшебната флейта) и Церлина (Дон Жуан). През 2020 г. Елза пее ролята на Фиордилиджи в новата постановка на Така правят всички жени на Залцбургския фестивал, а през този сезон се завръща към образа в трилогията на Да Понте в Берлинската държавна опера под диригентството на Даниел Баренбойм, като същевременно изпълнява и ролите на Графинята (Сватбата на Фигаро) и Дона Елвира (Дон Жуан). Интерпретациите на Елза се отличават със стремежа ѝ непрекъснато да открива нови аспекти на ролята. Това означава също преодоляване на историческите условности, така че изпълнението да оживее по правдоподобен начин. За сопраното нито една героиня - независимо дали е Манон, Виолета или Фиордилиджи - не бива да бъде жертва. „Това е кръвта на съвремието, която тече във вените ми и трябва да се влее и в пеенето ми“, обяснява тя.