Всички обичаме майките си, въпреки че понякога ни подлудяват. Съдейки по заглавието на новата комедия със Сюзан Сарандън "Натрапникът", вероятно ще си помислите, че едновременното чувство на преданост и неудовлетвореност преобладават в творението на Лорен Скафария и ще сте прави.
Филмът са фокусира върху Марни, вдовица, преместила се в Лос Анжелис след съмртта на съпруга си, за да е по-близо до дъщеря си Лари работеща като сценарист. И двете все още скърбят за загубата си, въпреки че Лори понякога се чувства задушена от майчинското отношение.
Тя решава да проведе с нея разговор за поставяне на граници.
“Говорих с терапевта си”, започва тя, а очите на Марни вече се навлажняват още преди дъщеря и да е споменала поставянето на граници. Майката се втурва през вратата и отива право при терапевта.
Нищо чудно, че Лори е облекчена, когато продуцентите на квази-автобиографичното ТВ шоу, за което тя се изявява, я изпращат извън града за няколко седмици. Марни я последва, но не веднага. Първо вниманието и се фокусира другаде – към приготовленията за сватбата на приятелка на Лори и шофьор, когото тя е срещнала в Genius Bar на Apple.
Както винаги Марни се престарава и както винаги е твърде близка с дъщеря си.
Самата режисьорка Скафария е била последвана в Лос Анжелис от майка си, след смъртта на баща си. Нейната майка е авторка на много от най-странните екранни изпълнения на Сарандън.
Скафария създала "Натрапникът" в знак на почит към майка си, но се оказва, че това е и жест към Сарандън, зряла актриса, която напоследък не се радва на много участия, чийто блясък отново се появява на екрана. Особено когато пенсионирания полицай Симънс разпръсква нестандартния си чар, бъбрейки за пиленцата си и своя Харли и предизвиква усмивка по лицето й.